X
تبلیغات
بررسی کیفیت

بررسی کیفیت

بررسی فرآیند ارزیابی عملکرد در دانشکده ها و ارائه راهکارهایی جهت بهسازی نیروی انسانی

مرکز دانلود فایل نگارا | بررسی فرآیند ارزیابی عملکرد در دانشکده ها و ارائه راهکارهایی جهت بهسازی نیروی انسانی

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد

download (1)

 

 

  • مرکز دانلود فایل نگارا | بررسی فرآیند ارزیابی عملکرد در دانشکده ها و ارائه راهکارهایی جهت بهسازی نیروی انسانی

    دانلود پایان‌نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت

    هدف از این پایان‌نامه بررسی فرآیند ارزیابی عملکرد در دانشکده ها و ارائه راهکارهایی جهت بهسازی نیروی انسانی در دانشکده شهید رجایی کاشان بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد.

    مقدمه

    مفهوم بهسازی
    رسيدن به اهداف سازمان بستگي به توانايي كاركنان در انجام وظايف محوله و انطباق با محيط متغير دارد. اجراي آموزش و بهسازي نيروي انساني سبب ميشود تا افراد بتوانند متناسب با تغييرات سازماني و محيطي، به طور مؤثر فعاليتهايشان را ادامه داده و بر كارايي خود بيفزايند. بنابراين آموزش و بهسازي، كوشش مداوم و برنامه ريزي شده به وسيله مديريت براي بهبود سطوح شايستگي كاركنان و عملكرد سازماني است.در گذشته چنين گمان مي رفت كه زمان آموختن با زمان كاركردن و زندگي كردن از هم جدا هستند و بنابراين براي آن ها آموزشي در خور توجه بود كه پيش از آغاز كار به افراد داده م يشد. بر اين گمان انسان براي زماني ميآموزد و سپس به زندگي و كار مولد و سودمند مي پردازد و زماني كه كار و زندگي آغاز مي شود، ديگربراي آموزش و پرورش جايي در خور توجه وجود ندارد. اين انديشه اكنون اعتبار ندارد و آموزش و پرورش با زيستن انسان همراه شده است)زگهوار تا گوردانش بجو(به نحوي که همه مردم براي همه وقت بايد به آموختن بپردازند و از تاز ههاي دانش بشري خود را تازه سازند و با نيرو و آگاهي بيشتر زندگي سودمند رادنبال كنند.

    آموزش وبهسازی نیروی انسانی
    آموزش همواره به عنوان وسيل هاي مطمئن در جهت بهبود كيفيت عملكرد و حل مشكلات مديريت مدنظر قرار مي گيرد و فقدان آن نيز يكي از مسائل اساسي و حاد هر سازمان را تشكيل ميدهد.بدين جهت به منظور تجهيز نيروي انساني سازمان و بهسازي وبهر ه گيري هر چه مؤثرتر از اين نيرو، بي شك آموزش يكي ازمهمترين و مؤثرترين تدابير و عوامل براي بهبود امور سازمان به شمار ميرود. لازم به تذكر است كه آموزش يك وظيفه اساسي در سازمانها و يك فرآيند مداوم و هميشگي است و موقت وتمام شدني نيست. كاركنان در هر سطحي از سطوح سازمان، اعم از مشاغل ساده يا مشاغل پيچيده  مدير يا زيردست  محتاج آموزش و يادگيري و كسب دانش و مهارتهاي جديد هستند و بايد همواره براي بهتر انجام دادن كار خود از هر نوع كه باشد، روشها واطلاعات جديدي كسب نمايند و مضافاً اينكه هر وقت شغل كاركنان تغيير پيدا كند، لازم است اطلاعات و مهار تهاي جديدي براي ابقاي موفقيت آميز وظايف شغل مربوطه را فرابگيرد(ابطحی،32:1384).برنامه هاي آموزش كاركنان در يك سازمان ميتواند نياز به نيروي انساني متخصص در آينده را نيز رفع كند و تضميني براي حل مشكلات كاركنان باشد.

      ارزیابی عملکرد بصورت فردی وسازمانی بعنوان ابزاری برای کنترل کیفیت اقدامات  مدیریت منابع انسانی بکار گرفته می شود و برآورد اقتصادی و کاوشگرانه از فعالیتهای مختلف یک سازمان است. امروزه به ارزیابی به دید وسیعتر یعنی مدیریت عملکرد تأکید می گردد. مدیریت عملکرد بعنوان یکی از پدیده های نوین در قلمرو مدیریت استراتژیک منابع انسانی و ارزیابی عملکرد یکی از مقوله و اجزای آن مطرح می باشد(لاراین،2001). 

    الگوها و روش‌های زیادی برای ارزیابی افراد وجود دارد. مسئله مهم در مورد بكارگیری آنها این است كه متناسب با شرایط سازمان باشند و نزدیك‌ترین تخمین به واقعیت را در اختیار كاربران قرار دهند.به زعم صاحب نظران مدیریت و سازمان، ارزیابی عملکرد یک راهکار مناسب جهت بهسازی نیروی انسانی است. یعنی هدف از ارزیابی عملکرد باید بهسازی و ارتقاء توانمندی کارکنان سازمان باشد (لاراین ، 2001)

    بیان مسئله

    نیروی انسانی سرمایه اساسی و مهم یك سازمان را تشكیل می دهد كه در توسعه و رشد سازمان با توجه به ویژگی های جمعی ، مهارت ها و قابلیت هایش سهم بسزایی دارند .  به همین دلیل نیروی انسانی می تواند مهم ترین زیربنای سرمایه فكری باشد و از آنجا كه ارزیابی عملكرد كاركنان به منظور تشخیص نقاط ضعف و قوت ، افزایش توانائی ها و اتخاذ تصمیمات مدیریتی مناسب صورت می گیرد، بنابراین ارزیابی نیروی انسانی یكی از مهم ترین مباحث می باشد كه مدیران باید به آن توجه خاصی داشته باشند(اسفندیار،21:1389).

    ارزیابی عملکرد نیروی انسانی موجب بهبود سازمانی می شود. هنگامی که فرایند بهبود مستمر در سازمان به عنوان یکی از رسوم فرهنگی درآید، آن سازمان پیشرفت معنی داری کرده است و توسعه این پیشرفت همگام با مشارکت کارکنان می باشد. این پیشرفت، میزان تحقق اهداف نظم ارزیابی عملکرد را مشخص می نماید و میزان تحقق اهداف همان رضایت سازمان یا اثربخشی سازمان می باشد(عباس پور،20:1384).

    هدف ارزیابی عملكرد، شناسایی میزان اثربخشی و كارامدی كاركنان سازمان از طریق ایجاد و توسعه اطلاعات حیاتی منابع انسانی است(عباس پور،20:1384).ارزیابی عملكرد، نه تنها اطلاعاتی معتبر و صحیح را در اختیار مدیران قرار می‌دهد بلكه اطلاعات مناسبی را در اختیار كاركنان نیز قرار می‌دهد، آنان را نسبت به عملكرد و رفتارهای شغلی خود آگاه می‌سازد و باعث می‌شود تا به نقاط قوت و ضعف عملكرد خود پی ببرند. این اطلاعات، پایه مناسبی برای اصلاح و بهبود رفتارهای شغلی و رشد و پرورش شخصیت كاركنان خواهد بود(آرمستردانگ،1381،نقل ازاعرابی).

    آموزش و بهسازی به تلاش برنامه ریزی شده ای اشاره می کند که به وسیله یک سازمان برای تسهیل یادگیری رفتار مرتبط با شغل بر روی بخشی از کارکنان اعمال می شود. همچنین آموزش و بهسازی به افزایش سطح مهارت فردی در یک یا چندحوزه تخصصی منجر می شود و از این طریق زمینه های انگیزش لازم برای انجام شایسته وظایف شغلی فراهم گردیده و بهبودمی یابد(عباس پور،34:1387).به عبارتی بهسازی منابع انسانی شامل مجموعه فعالیت هایی است که توانایی انسان را برای رسیدن به بالاترین پتانسیل افزایش می دهد. آموزش یكی از عناصر کلیدی استراتژی دولتها برای کاهش فقر است. استراتژی های بهسازی نیروی انسانی را می توان به دو گروه تقسیم كرد:

    یك گروه برای كاهش دادن یا مهار كردن نارسایی های موجود به كار گرفته می شوند و گروه دوم برای جلوگیری از بروز نارسایی ها به كار برده می شوند. اگرچه برمبنای این دو پایه استراتژی های فراوانی به اجرا درمی آید(رابینز،1378: 105)

    صاحبنظران مدیریت و سازمان ارزیابی عملکرد را یک راهکار مناسب جهت بهسازی نیروی انسانی می دانند.یعنی هدف از ارزیابی عملکرد باید ارتقاء و بهبود توانمندی کارکنان باشد. اجرای آموزش و بهسازی نیروی انسانی سبب می شود تا افراد بتوانند متناسب با تغییرات سازمانی و محیطی، به طور مؤثر فعالیت هایشان را ادامه داده و بر كارایی خود بیفزایند. بنابراین آموزش و بهسازی، كوشش مداوم و برنامه ریزی شده به وسیله مدیریت برای بهبود سطوح شایستگی كاركنان و عملكرد سازمانی است(زادهدی،1384:ص34).

    ارزیابی عملکرد به عنوان فرآیندی یکپارچه است که با بهسازی افرادی که در سازمانها کار می کنند و نتیجه ای که از بازخورد ارزیابی در سازمان ارائه می گردد، نقاط ضعف مشخص و کارکنان را به خلاقیت و کسب آموزش و انگیزش و بهبود عملکرد وا می دارد .همچنین انجام صحیح ارزیابی کارکنان با کیفیت را تشویق به ماندگاری و رضایت از سازمان می نماید(عباس پور،1384).ارزیابی عملکرد مبنای تصمیم گیری های مهم برای فرد و سازمان خواهد بود و اگر این فرایند به بهترین شکل تعریف و اعمال گردد، موجب می شود که افراد انگیزش مضاعفی در مشارکت و بهره وری داشته باشند.

    در قلمرو این تحقیق جهت ایجاد سازمانی با نیروی انسانی کارآمد راهی جز توجه به آموزش ،تقویت خلاقیت،ابتکار و انگیزه ندارد. جهت دستیابی به این اهداف، در مرحله نخست عملكرد باید كاركنان به نحو مطلوب مورد ارزیابی و سنجش قرار گیرند و پس از مشخص شدن نقاط ضعف و قوت كاركنان در زمینه های فوق، نسبت به رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت اقدام نمود. به عبارت بهتر با  ارزیابی عملكرد باید در بهسازی و پرورش نیروی انسانی كوشید. 

    دراین تحقیق دانشکده فنی شهید رجائی به منظور قلمرو تحقیق در نظر گرفته شده است، چرا که در این سازمان فرم های ارزیابی عملکرد اولا” تعداد محدودی از کارکنان و به صورت جزئی انجام  می شود ،ثانیا” کارکنان به طور سلیقه ای و دور از واقعیت پاسخگوی فرم ارزیابی هستند و ثالثا” بعد از انجام ارزیابی نتایج آن هیچ گونه بازخوردی در بهسازی کارکنان ندارد. 

    همچنین فرآیند ارزیابی عملکرد در سازمان مورد نظر تعیین شکاف و ارائه راهکارهایی برای بهسازی نیروی انسانی را شناسایی می کند.بنابراین این تحقیق به دنبال شناسایی تاثیر ارزیابی عملکرد بر بهسازی نیروی انسانی است.

    فهرست مطالب

    فصل اول:کلیات تحقیق 6

    مقدمه 6

    1-1.بیان مسئله 8

    1-2.اهمیت وضرورت موضوع 11

    1-3.مدل مفهومی تحقیق 14

    شکل1-1.مدل مفهومی تحقیق 14

    1-4.اهداف تحقیق 15

    1-5.سوال های تحقیق 16

    سوال اصلی 16

    سوال های فرعی 16

    1-6.فرضیه های تحقیق 17

    فرضیه اصلی 17

    فرضیات فرعی 17

    1-7.قلمرو تحقیق 17

    1-8.تعریف واژه های تحقیق 18

    فصل دوم :ادبیات و مبانی نظری تحقیق 20

    مقدمه 20

    2-1.ارزیابی عملکرد 21

    2-1-1.مفهوم ارزیابی عملكرد و تعاریف آن 21

    2-1-2.مدیریت ازریابی عملکرد 22

    2-1-3.ضرورت و اهمّیت ارزیابی عملکرد 25

    2-1-4.تاریخچه ارزیابی 27

    2-1-5.مدیریت عملكرد 28

    2-1-6.دیدگاه های سنتی و نوین در ارزیابی عملکرد 30

    2-1-7.اهداف ارزیابی عملكرد 31

    2-1-8.مزایای ارزیابی عملكرد 32

    2-1-9.فرآیند ارزیابی عملکرد 34

    2-1-10.ارزیابی کنندگان 37

    2-1-11.روشهای ارزیابی عملکرد کارکنان 40

    2-1-12.روشهای ارزیابی عملکرد سازمان 44

    2-1-13.ارزیابی 360 درجه 58

    2-1-14.مدیریت عملکرد با تأکید بر ارزیابی منابع انسانی 62

    2-2-1.مفهوم بهسازی 63

    2-2-2.آموزش ضمن خدمت 64

    2-2-3.آموزش وبهسازی نیروی انسانی 65

    2-2-4-مدلهای ارزیابی عملکرد 66

    شکل2-2-2.مدل کاپلان و نورتون 66

    شکل2-2-3.مدل آرمستردانگ 67

    2-3.پیشینه تحقیق 68

    2-4.آشنایی با قلمرو تحقیق 71

    فصل سوم:روش شناسی تحقیق 73

    3-1. مقدمه 74

    3-2.روش تحقیق 74

    3-3.جامعه آماری تحقیق 75

    3-4- حجم نمونه 76

    3-5 نحوه گردآوری داده ها 76

    3-6- ابزار تحقیق 77

    جدول شماره (3-1): جدول شماره گویههای  متغیر های پژوهش 77

    3-7.روایی وپایایی ابزار تحقیق 78

    جدول3-3.پایایی پرسشنامه بااستفاده ازآلفا کرونباخ 79

    3-10تجزیه و تحلیل دادهها 79

    فصل چهارم:تجزیه وتحلیل یافته ها 81

    مقدمه 81

    4-1.آمار توصیفی 83

    4-1-1.مشخصات دموگرافیک پاسخگویان 83

    جدول4-1-1.توزیع فراوانی جنس 83

    جدول4-1-2.توزیع فراوانی نوع استخدام 83

    جدول4-1-3.توزیع فراوانی سن 84

    جدول4-1-4.توزیع فراوانی تحصیلات 85

    جدول4-1-2.آمارتوصیفی 85

    4-2.آمار استنباطی 87

    4-2-1.نرمال بودن متغیرها 87

    جدول4-2-1.آزمون کلموگروف-اسمیرنوف 87

    4-2-2.رابطه مشخصات دموگرافیک با بهسازی 88

    4-2-2.رابطه بهسازی با جنسیت 88

    جدول 4-2-2.آزمون تی دو گروه 88

    4-2-3.رابطه بهسازی با تحصیلات 89

    جدول4-2-3. آزمون تحلیل واریانس 89

    4-2-4.رابطه بهسازی با سن 89

    جدول4-2-4. آزمون پیرسون 89

    4-2-5.رابطه بهسازی با نوع استخدام 90

    جدول4-2-5. آزمون تی دو گروه 90

    4-3.همبستگی متغیرها 90

    4-4.آزمون فرضیات 91

    جدول4-4-1.خلاصه رگرسیون 91

    جدول4-4-2.ANOVA 92

    جدول4-4-3.ضریب همبستگی 92

    آزمون فرضیه های فرعی 93

    فرضیه یک)فرآیند ارزیابی عملکرد برانگیزش نیروی انسانی دانشکده فنی وحرفه ای شهید رجائی تاثیر دارد. 93

    فرضیه دو)فرآیند ارزیابی عملکرد بر خلاقیت نیروی انسانی دانشکده فنی وحرفه ای شهید رجائی تاثیر دارد. 93

    فرضیه سه)فرآیند ارزیابی عملکرد بر رضایت نیروی انسانی دانشکده فنی وحرفه ای شهید رجائی  تاثیر دارد. 94

    جدول4-4-6.آزمون پیرسون 94

    فرضیه چهار) فرآیند ارزیابی عملکرد بر آموزش نیروی انسانی دانشکده فنی وحرفه ای شهید رجائی تاثیردارد. 95

    جدول4-4-7.آزمون پیرسون 95

    فرضیه پنج) فرآیند ارزیابی عملکرد بر ماندگاری نیروی انسانی دانشکده فنی وحرفه ای شهید رجائی تاثیردارد. 95

    جدول4-4-8.آزمون پیرسون 95

    فصل پنجم:نتیجه گیری تحقیق 96

    مقدمه 97

    5-1.نتیجه گیری تحقیق 98

    نتایج آزمون فرضیه های تحقیق نشان داد: 99

    5-2.پیشنهادات 103

    5-2-1.پیشنهادات کاربردی 103

    5-2-2.پیشنهادات پژوهشی 105

    5-3.محدودیت ها 105

    پیوست 106

    منابع 120


برچسب‌ها: بررسی,فرآیند,ارزیابی,عملکرد,در,دانشکده,ها,و,ارائه,راهکارهایی,جهت,بهسازی,نیروی,انسانی,
+ نوشته شده در چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ساعت ۰۵:۴۹ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

پرسشنامه بررسی تاثیر مولفه های قابل اعتماد بودن سازمان بر اعتمادسازی در مشتری بانک

مرجع فایلهای آموزشی | پرسشنامه بررسی تاثیر مولفه های قابل اعتماد بودن سازمان بر اعتمادسازی در مشتری بانک

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد

download (1)

 

 


برچسب‌ها: پرسشنامه,بررسی,تاثیر,مولفه,های,قابل,اعتماد,بودن,سازمان,بر,اعتمادسازی,در,مشتری,بانک,
+ نوشته شده در چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷ساعت ۱۲:۲۲ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

پاورپوینت بررسی موارد خاص در حسابداری بخش عمومی

پاورپوینت بررسی موارد خاص در حسابداری بخش عمومی

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد

download (1)

 

 


برچسب‌ها: پاورپوینت,بررسی,موارد,خاص,در,حسابداری,بخش,عمومی,
+ نوشته شده در چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ساعت ۱۹:۱۲ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

پرسشنامه بررسی میزان غنی سازی شغل در سازمان

پرسشنامه بررسی میزان غنی سازی شغل در سازمان

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد

download (1)

 

 


برچسب‌ها: پرسشنامه,بررسی,میزان,غنی,سازی,شغل,در,سازمان,
+ نوشته شده در چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ساعت ۱۸:۲۱ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

پرسشنامه بررسی تاثیر بین بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندی با اثر میانجی تعهد سازمانی

پرسشنامه بررسی تاثیر بین بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندی با اثر میانجی تعهد سازمانی

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد

download (1)

 

 

  • پرسشنامه بررسی تاثیر بین بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندی با اثر میانجی تعهد سازمانی
    پرسشنامه بررسی تاثیر بین بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندی با اثر میانجی تعهد سازمانی دسته: مدیریت
    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 10 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 3

    دانلود پرسشنامه بررسی تاثیر بین بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندی با اثر میانجی تعهد سازمانی بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد

    قیمت فایل فقط 2,500 تومان

    خرید

     

    دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت

    پرسشنامه بررسی تاثیر بین بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندی با اثر میانجی تعهد سازمانی

     

    *** این پرسشنامه بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد می باشد

     دارای 11 سوال است 

    پرسش نامه زیر در راستای پژوهشی با عنوان بررسی تاثیر بین بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندی با اثر میانجی تعهد سازمانی تهیه شده است. لذا با تخصیص زمان بطور دقیق آنرا تکمیل و به پژوهشگر ارائه دهید.

    مقیاس طیف لیکرت (کاملا موافقم              موافقم              نظری ندارم              مخالفم              کاملا مخالفم)

    واحد اراک

    دانشکده مدیریت:گروه مدیریت دولتی

    پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(A.M)

    گرایش:تحول

    عنوان:

    بررسی تاثیر بین بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندی با اثر میانجی تعهد سازمانی

    استاد راهنما:

    استاد مشاور:

    نگارش:

    مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد

    قیمت فایل فقط 2,500 تومان

    خرید

    برچسب ها : پرسشنامه بررسی تاثیر بین بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندی با اثر میانجی تعهد سازمانی , پرسشنامه میانجی تعهد سازمانی , پرسشنامه بازاریابی داخلی , پرسشنامه رفتار شهروندی


برچسب‌ها: پرسشنامه,بررسی,تاثیر,بین,بازاریابی,داخلی,بر,رفتار,شهروندی,با,اثر,میانجی,تعهد,سازمانی,
+ نوشته شده در چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ساعت ۱۷:۲۰ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

پرسشنامه بررسی اثر بخشی ترغیب سلسله مراتبی برنامه های تبلیغاتی تلویزیونی برای افزایش فروش

پرسشنامه بررسی اثر بخشی ترغیب سلسله مراتبی برنامه های تبلیغاتی تلویزیونی برای افزایش فروش

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد

download (1)

 

 

  • پرسشنامه بررسی اثر بخشی ترغیب سلسله مراتبی برنامه های تبلیغاتی تلویزیونی برای افزایش فروش

    پرسشنامه ای که در دست دارید درباره تحقیق پیرامون  بررسی اثر بخشی ترغیب سلسله مراتبی برنامه های تبلیغاتی تلویزیونی برای افزایش فروش

    میباشد.با عنایت به اهمیت و ضرورت پژوهش در عرصه سازمان و بهبود اثر بخشی و کارایی واحد های مربوطه ،همکاری شما میتواند در فرایند تحقیق کار گشا باشد،لذا خواهشمند است با پاسخ دقیق به سوالات ،ما را در انجام این تحقیق یاری فرمایید.قبلا از همکاری شما متشکریم.لازم به توضیح است که پاسخ های شما نزد محقق محفوظ خواهد ماند و تنها در راستای تحقیق مورد استفاده قرار خواهد گرفت.


برچسب‌ها: پرسشنامه,بررسی,اثر,بخشی,ترغیب,سلسله,مراتبی,برنامه,های,تبلیغاتی,تلویزیونی,برای,افزایش,فروش,
+ نوشته شده در چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ساعت ۱۶:۴۶ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

پاورپوینت بررسی سیستم کارمندیابی

پاورپوینت بررسی سیستم کارمندیابی

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد

download (1)

 

 

  • پاورپوینت بررسی سیستم کارمندیابی

    پاورپوینت بررسی سیستم کارمندیابی در 32 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt

    فهرست مطالب

    تعریف کارمندیابی

    پیش نیاز کارمند یابی و استخدام مناسب

    عوامل موثر بر کارمند یابی

    عوامل برون سازمانی

    عوامل درون سازمانی

    عوامل اقتصادی- تکنولوژیک

    محیط اجتماعی- فرهنگی

    محیط سیاسی – قانونی

    شوراهای کارگری یا اتحادیه ها

    سیاستها و استراتژیهای سازمان

    شهرت و اعتبار

    جذابیت شغل

    بودجه کارمند یابی

    ارتقا

    مراحل کارمند یابی

    تعیین تعداد و نوع منابع انسانی مورد نیاز

    شناسایی منابع کارمند یابی

    تعیین روش کارمند

    تهیه فهرست افراد واجد شرایط

    منابع کارمند یابی

    کارمند یابی درون سازمانی

    کارمند یابی از منابع درون سازمان

    اعلان شغل

    معرفی و توصیه همکاران

    کارکنان دو شغله درونی

    کارمندیابی برون سازمانی

    مراکز کاریابی

    مراکز شغل یابی

    مراکز شاغل یابی

    مراکز آموزشی

    مراجعه مستقیم

    کارمند یابی الکترونیکی

    کار آموزی، اتحادیه ها و انجمن ها

    ارزیابی روشهای کارمند یابی


برچسب‌ها: پاورپوینت,بررسی,سیستم,کارمندیابی,
+ نوشته شده در جمعه ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ساعت ۱۶:۵۸ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

پاورپوینت بررسی ماهیت و انواع تحول سازمانی

پاورپوینت بررسی ماهیت و انواع تحول سازمانی

 

 

  • پاورپوینت بررسی ماهیت و انواع تحول سازمانی

    دید کلی :

    پاورپوینت بررسی ماهیت و انواع تحول سازمانی در اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

    توضیحات کامل :

    پاورپوینت بررسی ماهیت و انواع تحول سازمانی در  اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

    فهرست مطالب

    ناپایداری

    تازگی ، تنوع

    انواع تغییرات

    تغییرات تدریجی یا پیوسته

    تغییرات گسسته یا جهشی

    پیامدهای تحول برای افراد و سازمانها

    انواع چهارگانه تغییر

    تغییراصلاحی

    تغییرانطباقی

      تغییرانقلابی

      بازآفرینی

    انواع تغییرات براساس گستردگی و زمان

    تغییر تكاملی

    تغییراساسی

    تغییرانطباقی   

    سرهم بندی كردن

    نتیجه گیری

    پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه موارد نگارشی و املایی رعایت گردیده است.


برچسب‌ها: پاورپوینت,بررسی,ماهیت,و,انواع,تحول,سازمانی,
+ نوشته شده در جمعه ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ساعت ۱۶:۴۴ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

پاورپوینت بررسی فرانوگرایی در سازمان

پاورپوینت بررسی فرانوگرایی در سازمان

 

 

  • پاورپوینت بررسی فرانوگرایی در سازمان

    دید کلی :

    پاورپوینت بررسی فرانوگرایی در سازمان در 24 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

    توضیحات کامل :

    پاورپوینت بررسی فرانوگرایی در سازمان در 24 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

    فهرست مطالب

    چکیده

    مقدمه

    ظهور اندیشه‌های پسانوگرایانه

    پست مدرنیسم اصولی و پست مدرنیسم بازسازی‌گرا

    دگرگونیهای به وقوع پیوسته در پارا‌دایم‌های رشته‌های علمی

    مدیریت فرانوگرا

    نوآوری

    سازمان دهی فعال

    ترغیب

    هم آفرینی

    خود کنترلی

    سازمانهای نوگرا در مقابل فرانوگرا

    تفاوتهای سازمانهای مدرن و پست‌مدرن در متغیرهای سازمانی

     محورهای مطالعه رهبری فرانوین

    نتیجه گیری

    منابع

    پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


برچسب‌ها: پاورپوینت,بررسی,فرانوگرایی,در,سازمان,
+ نوشته شده در جمعه ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ساعت ۱۶:۳۴ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

پاورپوینت بررسی استاندارد حسابداری شماره 24، گزارشگری مالی واحدهای تجاری در مرحله قبل از بهره برداری

پاورپوینت بررسی استاندارد حسابداری شماره 24، گزارشگری مالی واحدهای تجاری در مرحله قبل از بهره برداری

 

 

  • پاورپوینت بررسی استاندارد حسابداری شماره 24، گزارشگری مالی واحدهای تجاری در مرحله قبل از بهره برداری

    دید کلی :

    پاورپوینت بررسی استاندارد حسابداری شماره 24، گزارشگری مالی واحدهای تجاری در مرحله قبل از بهره برداری در 20 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

    توضیحات کامل :

    پاورپوینت بررسی استاندارد حسابداری شماره 24، گزارشگری مالی واحدهای تجاری در مرحله  قبل از بهره برداری در 20 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

    فهرست مطالب

    هدف استاندارد

    دامنه کاربرد

    واحد تجارى در مرحله قبل از بهره‏بردارى

    مخارج واحدهای در حال بهره برداری

    درآمدها

    افشا

    تاریخ اجرا

    مطابقت‌ با استانداردهای‌ بین‌المللی‌ حسابداری‌

    مثالهای تشریحی

    پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


برچسب‌ها: پاورپوینت,بررسی,استاندارد,حسابداری,شماره,24،,گزارشگری,مالی,واحدهای,تجاری,در,مرحله,قبل,از,بهره,برداری,
+ نوشته شده در جمعه ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ساعت ۱۶:۲۵ توسط سامان سم دسته : نظر(0)