X
تبلیغات
بررسی کیفیت

بررسی کیفیت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره ارگونومی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره ارگونومی

 

 

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره ارگونومی
    مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره ارگونومی منابع فارسی و انگلیسی دارد ارجاع و پاورقی استاندارد دارد رفرنس دهی استاندارد دارد کاملترین در سطح اینترنت، دارای تحقیقات انجام شده در ضمینه تحقیق گارانتی بازگشت وجه دارد
    دسته: روانشناسی
    بازدید: 174 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 123 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 33

    قیمت فایل: 16,500 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود

    این فایل فهرست ندارد

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره ارگونومی

    خصوصیات محصول:

    • منابع فارسی و انگلیسی دارد.
    • ارجاع و پاورقی استاندارد دارد.
    • رفرنس دهی استاندارد دارد.
    • کاملترین در سطح اینترنت، دارای تحقیقات انجام شده در ضمینه تحقیق
    • گارانتی بازگشت وجه دارد.

    فرمت : doc

    تعداد صفحات : 33

    بخشی از متن :

    ارگونومی[1]

    نیروی انسانی ، كار و بهره وری ، تولید و صنعت واژه هایی هستند كه با یكدیگر ارتباطی تنگاتنگ دارند. زمانیكه سخن از بهره وری نیروی انسانی پیش می آید انسان به عنوان یك اپراتور یا بعنوان یك عامل حركت و نیرویی فعال مطرح می شود. دقت و كارآیی افراد در مشاغل مختلف از حرفه های خدماتی ، تحقیقاتی و آموزشی گرفته تا كشاورزی و صنعتی ، جزو عوامل مهم در بهره‌وری نیروی انسانی می باشد. بهره وری نیروی انسانی تنها محدود به انجام فعالیت های شغلی كاربران نیست. به بیان دیگر ، موضوع بهره وری با هر نوع فعالیتی كه افراد انجام می دهند چه درقالب تولید و چه در قالب مصرف مرتبط می باشد. درحال حاضر تقریباً 45% جمعیت دنیا و حدود 58% افراد بالای 10 سال در شمار نیروی كار جهان محسوب می شوند. بالطبع اگر بخواهیم كـاربـری كلیـه مصـرف كنندگان محـصـولات مختلف را نیز به این آمار اضافه كنیم ، كلیه افراد بشر با بحث بهره وری موضوعیت پیدا می كنند اما سخن اینجاست كه چگونه می توان كارآیی افراد را افزایش داد. در دنیای كنونی كه علوم مختلف سریعاً درحال رشد و پیشرفت می باشند انتظار می رود كه بخشی از مباحث علمی به این مهم یعنی ارتقاء بهره وری جامعه توجه ویژه داشته باشند. ارگونومی با طراحی سیستمهایی كه افراد در آن كار می‌كنند سر و كار دارد. ارگونومی متشكل از دو كلمه یونانی كار[2] و قانون[3] است. تمامی سیستمهای كار شامل جزء انسانی و جزء ماشینی است كه در محیط كار قرارگرفته‌اند. به هنگام طراحی هر سیستمی كه انسانها و ماشینها به منظور تولید محصولی در كنار هم كار می‌كنند باید ویژگیهای افراد درگیر كار را شناخته و این ویژگیها را هنگام طراحی کارمدنظر قرار دهیم. این عمل كاركرد اصلی ارگونومی است .

    علم مهندسی عوامل انسانی یا ارگونومی كه علمی انسان محور است با ارائه الگوهای نوین و كاربردی ، ابزاری كارآمد هم برای تولیدكننده و هم برای مصرف كننده محسوب می شود. ارگونومی علمی است كه ضمن توجه به سلامت نیروی انسانی به تولید و بهره‌وری بطور دقیق می‌نگرد. این علم با هدف اصلاح شرایط سیستم های كار، روشهای طراحی ایستگاه كار ، ابزار آلات و همچنین كنترل روشهای عوامل زیان آور محیطی را تشریح می كنند و با عنایت به مبانی رفتارشناسی انسانی ، ساختار عوامل یادشده را با خصائص انسانی مطابقت می دهد.

    با توجه به آنچه تاكنون ذكر شد اینگونه بنظر می رسد كه ارگونومی با علوم دیگر ازجمله مهندسی صنایع ، مهندسی ایمنی ، مدیریت ، طراحی صنعتی ، مكانیك و بیومكانیك ، روانشناسی ، جامعه شناسی و مرتبط باشد(ابطحی،41:1383)هدف ارگونومی اطمینان از برآورده شدن نیازهای انسان برای انجام كار بصورت ایمن و اثربخش در طراحی سیستمهای كار استطی‌ دهه‌های‌ گذشته‌ نقش‌ حیاتی‌ ارگونومی‌ در بهبود كیفیت‌، افزایش‌ بهره‌وری‌، بهبود كیفیت‌ زندگی‌ كاری‌، ایمنی‌ وكارایی‌ كلی‌ سازمان‌ مشخص‌تر شده‌ است‌. متخصصان‌ ارگونومی‌ با بهینه‌ كردن‌ تناسب‌ بین‌ انسان‌، ماشین‌، محیط وسازمان‌ كارایی‌ انسان‌ و سیستم‌ها را بهبود بخشیده‌اند. در حال‌ حاضر توجه‌ به‌ ارگونومی‌ از حد یك‌ ابزار فراتر رفته‌ و به‌یك‌ استراتژی‌ جهت‌ بهبود كیفیت‌ و بهره‌وری‌، ایجاد محیط كار مناسب‌، پیشگیری‌ از حوادث‌ و بیماری‌های‌ ناشی‌ از كارو بهبود راندمان‌ و عملكرد انسان‌ تبدیل‌ شده‌ است‌.


    [1] Ergonomy

    [2] Ergon

    [3] nomos

    قیمت فایل: 16,500 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: مبانی,نظری,و,پیشینه,تحقیق,درباره,ارگونومی,
+ نوشته شده در سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ساعت ۱۳:۱۹ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره سیستم های مغزی رفتاری

مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره سیستم های مغزی رفتاری

 

 

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره سیستم های مغزی رفتاری
    مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره سیستم های مغزی رفتاریدسته: روانشناسی و علوم تربیتی
    بازدید: 100 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 145 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 15

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره سیستم های مغزی رفتاری منابع فارسی و انگلیسی دارد ارجاع و پاورقی استاندارد دارد رفرنس دهی استاندارد دارد کاملترین در سطح اینترنت، دارای تحقیقات انجام شده در ضمینه تحقیق گارانتی بازگشت وجه دارد

    قیمت فایل فقط 10,000 تومان

    خرید

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره سیستم های مغزی رفتاری

    خصوصیات محصول:

    • منابع فارسی و انگلیسی دارد.
    • ارجاع و پاورقی استاندارد دارد.
    • رفرنس دهی استاندارد دارد.
    • کاملترین در سطح اینترنت، دارای تحقیقات انجام شده در ضمینه تحقیق
    • گارانتی بازگشت وجه دارد.

    فرمت : doc

    تعداد صفحات : 15

    بخشی از متن :

    سیستم مغزی-رفتاری

    انگیزش خوشایند و انگیزش آزارنده و مکانیزمهای‌ مغزی‌ پاداش‌ و تنبیه

    زمینه بررسیهای نوروفیزیولوژیک انگیزش، با آزمایشهای جیمز اولدز (1965، به نقل از گری، 1991)در امریکا رشد چشمگیری یافت.در آزمایشهای وی، الکترودهایی در مناطق مختلف مغز‌ حیوان‌ قرار‌ داده می‌شد و حیوان می‌توانست با فشار دادن یک اهرم جریان الکتریکی خفیفی را در‌ مغز‌ خود‌ ایجاد کند یا جریانی را که آزمایشگر از طریق الکترود به مغز‌ او‌ ارسال می‌کرد. قطع نماید. نتایج این بررسیها نشان داد که قرار گرفتن الکترود در مناطق ویژه‌ای، موجب می‌شود‌ که‌ حیوان ساعتها مغز خود را در معرض تحریک الکتریکی قرار داده و لذت‌ ببرد، و از سوی دیگر قرار گرفتن‌ الکترود‌ در‌ مناطق دیگر، با گرایش حیوان به قطع‌ جریان‌ الکتریکی همراه بود. فرضیه منطقی برگرفته از این یافته‌ها چنین بود که در مغز‌ دو نظام انگیزشی متفاوت پاداش و تنبیه‌ وجود دارد. فرض‌ بر‌ این‌ است که نظام انگیزشی پاداش و فعالیت‌ آن با حالات عاطفی مثبت و فعالیت نظام انگیزشی تنبیه با حالات‌ عاطفی‌ منفی همراه است‌ (فلوولز[1]، 1987).

    حال اگر قوانین شرطی‌سازی‌ را در نظر بیاوریم،‌ باید‌ بپذیریم محرکهایی که قل از‌ وقوع‌ یک پاداش می‌آیند، ظرفیت فعال‌سازی مکانیزم مغزی پاداش را به دست می‌آورند و هرچه‌ این محرکها، از لحاظ زمانی‌ به‌ محرک‌ ذاتی پاداش نزدیکتر‌ باشند،‌ ظرفیت کسب شده قویتر‌ خواهد‌ بود. مکانیزم پاداش از طریق ارتباطهایی که با سیستم حرکتی دارد(یعنی بخشهایی از مغز که‌ فرمانها‌ را به اندامها ارسال می‌نمایند)، در‌ جهت‌ بیشینه ساختن‌ این‌ تحریکهای پاداش دهنده شرطی‌ یا ثانوی عمل می‌کند. بدین ترتیب در محیطی که در آن توالی محرکها با نظمی خاص‌ جریان‌ دارد، می‌توان ارگانیزم را در جهت‌ محرک‌ ذاتی‌ پاداش هدایت‌ کرد. در واقع می‌توان‌ مکانیزم‌ پاداش را مانند ردیاب یک موشک هدایت شونده در نظر گرفت که یک شیب حرارتی را‌ هدف‌ قرار‌ داده و به سمت آن حرکت می‌کند(گری، 1991).

    به همین‌ ترتیب،‌ محرکهایی‌ که‌ به‌ شکل نظامدار قبل از تنبیه می‌آیند، از طریق شرطی‌سازی، ظرفیت فعال نمودن مکانیزم مغزی تنبیه را کسب می‌کنند. هرچه این محرکها به محرکهای ذاتی تنبیه نزدیکتر باشند، این‌ ظرفیت قویتر خواهد بود، ساختار مکانیزم تنبیه به گونه‌ای است که از طریق ارتباطهایش با سیستم حرکتی، در جهت کمینه ساختن درونشدهایش عمل می‌کند؛ این عمل را از طریق‌ متوقف‌ ساختن رفتار صورت می‌دهد و به عبارت دیگر، این یک مکانیزم اجتناب فعل‌پذیر است که به سیستم حرکتی، فرمان توقف می‌دهد[15]. در زبان سیستمهای کنترل پس خوراندی، مکانیزم‌ پاداش یک مکانیزم پس‌خوراند مثبت و مکانیزم تنبیه یک مکانیزم پس‌خوراند منفی است‌(گری، 1994).

    در نتیجه نظام انگیزشی خوشایند، یک سیستم پاداش‌طلبی یا سیستم روی‌آورد‌‌ است که از طریق فعال‌سازی‌ رفتار‌ به مشوقهای مثبت پاسخ می‌دهد. این نظام انگیزشی، انرژی دهنده و جهت دهنده رفتار است. به عبارت دیگر، هم مسئولیت فعال ساختن رفتار برای موقعیتهای پاداش-روی‌ آورد‌ شده را برعهده دارد‌ و هم مسئول موقعیتهای اجتناب فعال است که در آن ارگانیزم برای اجتناب از تنبیه باید پاسخ مناسبی ارائه دهد(فلوولز، 1987). البته، شاید به نظر رسد که الگوی اخیر با نوعی حالت‌ هیجانی‌ آزارنده همراه باشد که ارتباطی به نظام انگیزشی خوشایند ندارد. اما این استدلال نیز منطقی به نظر می‌رسد که پاسخ اجتناب بیشتر از طریق ویژگیهای تقویت‌کننده مثبت نشانه‌های ایمنی- محرکهایی‌ که‌ علامت‌دهنده از‌ بین رفتن احتمال وقوع تنبیه‌اند-کنترل می‌شود و این علایم از لحاظ کنشی معادل عالیم پاداشند(مک کین توث، 1974). در این تفسیر‌ نظام انگیزشی خوشایند، اجتناب فعال را در پاسخ به علایمی آغاز‌ می‌کند‌ که‌ پیامد آن رساندن فرد به ایمنی است.

    بنابراین، برچسبهای هیجانی که برای این دو حالت خوشایند به کار ‌‌می‌روند‌ عبارتند: از امید برای مقوله روی آورد به پاداش و آسودگی‌ برای‌ اجتناب‌ فعال از تنبیه(مک کین توث، 1974) حال اگر به نظام انگیزش آزارنده بپردازیم، باید بگوییم که کنش آن بازداری‌ رفتار برانگیخته شده، در شرایطی است که علامتها یا محرکهای شرطی خاصی موجود‌ باشند و نشان دهند‌ که‌ ارائه پاسخ، پیامدهای منفی خواهد داشت. خاموشی، در الگوهای پاداش-یادگیری ساده و اجتناب فعل‌پذیر، در الگوهای تعارض روی آورد اجتناب دو نمونه مهم از کنشهای این سیستم است. در الگوی خاموشی، ناکامی‌ به منزله حالت آزارنده‌ای است که در پی عدم وقوع پاداش مورد انتظار پدید می‌آید. علامتهایی که فقدان پاداش مورد انتظار را پیش‌بینی می‌کنند-یعنی محرکهای شریط ناکام‌کننده فقدان پاداش-نظام انگیزشی آزارنده‌ را‌ فعال می‌کنند و متعاقب آن بازداری رفتار روی آورد، حاصل می‌شود. در الگوی اجتناب فعل‌پذیر نیز، رفتار روی آورد(که با نوعی پاداش برانگیخته شده)در پاسخ به علامتها یا محرکهای شرطی تنبیه‌ که‌ ترس یا اضطراب را ایجاد می‌کنند، بازداری می‌شود(گری، 1991). همان گونه که در مورد الگوهای متفاوت نظام انگیزی خوشایند اشاره شد. در اینجا نیز فرض بر این است که ناکامی و ترس/اضطراب‌ به فعال‌سازی ساختار عصب-فیزیولوژیکی واحدی مربوط می‌شوند(فلوولز، 1987).


    [1] Fowles, D.

    قیمت فایل فقط 10,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره سیستم های مغزی رفتاری , سیستم مغزی رفتاری , انگیزش خوشایند , مکانیزم های‌ مغزی‌ پاداش‌ و تنبیه , مبانی نظری و پیشینه تحقیق , مبانی نظری انگیزش خوشایند , تعریف انگیزش خوشایند , پیشینه انگیزش خوشایند , تاریخچه انگیزش خوشایند


برچسب‌ها: مبانی,نظری,و,پیشینه,تحقیق,درباره,سیستم,های,مغزی,رفتاری,
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ساعت ۱۶:۴۱ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

تحقیق در مورد شرحی بر مواد 147 و 148 اصلاحی قانون ثبت مصوب 21

تحقیق در مورد شرحی بر مواد 147 و 148 اصلاحی قانون ثبت مصوب 21

 

 

  • تحقیق در مورد شرحی بر مواد 147 و 148 اصلاحی قانون ثبت مصوب 21
    تحقیق در مورد شرحی بر مواد 147 و 148 اصلاحی قانون ثبت مصوب 21دسته: حقوق
    بازدید: 40 بار
    فرمت فایل: docx
    حجم فایل: 22 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 38

    تحقیق در مورد شرحی بر مواد 147 و 148 اصلاحی قانون ثبت مصوب 21

    قیمت فایل فقط 10,000 تومان

    خرید

    تحقیق در مورد شرحی بر مواد 147 و 148 اصلاحی قانون ثبت مصوب21

    شرحی بر مواد 147 و 148 اصلاحی قانون ثبت مصوب 21/6/70

    مقدمه :

    بعد از استقرار مشروطیت به منظور سامان دادن به مساله مالكیت در اراضی و خاتمه دادن به دعاوی انبوه مربوط به اسناد تنظیمی راجع ملاك كه بعضاً معارض بوده و همواره به عنوان معضلی برای دولت مطرح بود در اردیبهشت ماه 1290 مجلس دوم قانون ثبت اسناد را در 139 ماده تصویب كرد پس از اندك زمانی نارسایی قانون مزبور هویدا شده و اندیشه ترمیم نارساییهای آن قوت گرفت. به همین منظور در فروردین ماه 1320 قانون دیگری تحت عنوان قانون ثبت اسناد و املاك در 126 ماده از تصویب مجلس چهارم گذشت. این قانون اصطلاحاً به قانون ثبت اختیاری نیز شهرت یافت. قانون مزبور در سالهای 1306 و 1307 و 1308 اصلاح و تكمیل گردید و بعضی از مقررات آن نیز نسخ شد تا اینكه در 26 اسفند ماه 1310 قانون ثبت اسناد و املاك در 141 ماده تصویب و از اول سال 1311 به مورد اجرا گذاشته شد در قانون اخیر كه تاكنون نیز مایه اصلی مقررات ثبت اسناد و املاك كشور می باشد در خلال سالهای بعد به مرور تغییراتی داده شد و موارد جدیدی به آن الحاق و بعضی مواد نیز اصلاح یا تكمیل و یا نسخ گردیده است . هدف از این همه جرح و تعدیلها ، كاستن از اختلافات ملكی وافزودن بر اعتبار اسناد مالكیت است.

    با همه احوال گسترش جوامع شهری افزایش چشمگیر مهاجرت روستاییان به شهرها كه موجب افزایش قیمت زمین و مطرح شدن آن به عنوان كالایی گران قیمتو كمیاب بود باعث توجه خاص عده ای فرصب طلب به مسأله زمین و تصرف بخشی عمده ای از اراضی مستعد جهت احداث واحدهای مسكونی در اطراف شهر ها توسط آنها شد. بروز این دو عامل متضاد از یك طرف ووجود قوانین دست و پاگیر كه هر كی به نحوی نقل و انتقالات اراضی را ممنوع می ساخت از طرفدیگرباعث ظهور مسائل جدید و ایجاد نابسامانی بسیاردر امور ثبتی و حقوقی و مراجعات فراوان متصرفین صاحبان اعیانی و مالكین عرصه به مراجع قضایی و مطرح شدن دعاوین متنوع در امور املاك و بالاخره به هم ریختن نظم معاملات و امور جاری دفاتر اسناد رسمی می گردید:به نحوی كه راه حلهای قانونی موجود به لحاظ محدودیت دایره شمول آنها به امور مبتلا به حامعه جوابگوی نیاز هیا مورد اشاره نبود وپیش بینی راه حلهای جدید و باز نگری جدی در ضوابط موجود را اقتضا می كرد:

    لذا ابتد در سال 1351 مقررات تازه ای در قالب مواد 142 تا 157 تحت عنوان مواد الحاقی به مجموعه قانونی ثبت 1311 اضافه گردید و موقتاً مشكلات موجود مرتفع گردید: اما دیری نپایید كه به دلیل تحولات مهم اجتماعی ناشی از انقلاب اسلامی و تغییرات اساسی در بافت شهری و روستایی كشور باز هم نارسایی این مقررات آشكار شد . در نتیجه روند اصلاح و ترمیم مقررات حاكم به همین جا متوقف نشد زیرا استفاده از مزایای قانون محدود به چند منطقه معین ( مانند كرمان، شهر كرد . مازندران كه در قانون مصوب 1351 محدود به موارد خاص بود) و زمان محدود و متراژ اندك نبود بلكه در سطح مملكت و بر گستره میلیونها مترمربع در سراسر كشور اشاعه داشت. به همین جهت روز به روز لزوم تجدید نظر در قوانین بیشتر احساس می شد تا آنجا كه دولت وقت را به فكر چاره ای انداخت. در نتیجه سالهای 1375 و 1370 مقررات دیگری یه ترتیب تحت عناوین قانون اصلاح و حذف موادی از قانون ثبت و اسناد و املاك به تصویب رسید و تا حدودی مشكلات موجود در جامعه ر ا مرتفع ساخت.اما در مقررات اخیر التصویب كه مشتمل بر هشت ماده و 13 تبصره است علی رغم آیین نامه اجرایی مفصلی كه طی 42 ماده در تاریخ 21/2/70 به تصویب ریاست محترم قوه قضاییه رسیده و به بیان روش اجرای مقررات قانون پرداخت و معذلك بسیاری از احكام و یا موضوعات مندرج در متن قانون یا آیین نامه نیاز هب تجزیه و تحلیل داشت.بدین لحاظ برای حل مشكلاتی كه درباره این قانون از حیث رسیدگی به انبوه پرونده ها موجود و مشهود بود مقررات مصوب تا آنجا كه مقدور بود مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

    نویسندگان این مقاله كوشیده اند تا با استفاده از تجربیات ذیقیمت كارشناسان حقوقی و ثبتی و قضات دادگستری كه سالهای متمادی در هیأتهای نظارت و یا حل اختلاف موضوع قوانین ثبت فعال بوده و همچنین با اتكا بر آرای مهم دیوان كشور و اداره حقوقی دادگستری و نظریات حقوقدانان برجسته قانون وآیین نامه آن را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و گوشه های تاریك و مبهم مقررات مزبور را روشن كرده و برای مجریان محترم این مقررات در سطح كشور موجبات اشراف كامل تر به ابعاد را فراهم نمایند.

    امید است این خدمت ناچیز مورد قبول قرار گرفته و صاحبنظران حقوقی و ثبتی تهیه كنندگان این مقاله را از نظریات خود بی بهره نسازند.

    هدف از تصویب قانون.

    با مقایسه این قانون با قانون مصوب سال 1365 و مواد 146 و 147 و 148 و 148 مكرر قانون ثبت مصوب سالهای 51و52 و ماده 4 قانون متمم ثبت مصوب سال 54 هدف از تصویب قانون مزبور عمدتاً موارد زیر می باشد.

    1 - تعیین وضع ثبتی اعیان املاكی كه اشخاص تا تاریخ 1/1/70 بر روی زمینهایی ایجاد نموده اند كه به واسطه موانع قانونی تنظیم سند رسمی برای آنها میسور نبوده است.

    2 - تعیین وضع ثبتی املاك زیر:

    الف - اراضی كشاورزی:

    ب - نسقهای زراعیی؛

    ج - باغات اعم از شهری و غیر شهری؛:

    د - اراضی خارجی از محدود شهر و حریم آن كه:

    اولاً : اشخاص تا تاریخ 1/1/70 خریداری نموده اند.

    ثانیاً : مورد بهره برداری متصرفین باشد.

    ثالثاً : به واسطه موانع قانونی تنظیم سند یا صدور سند مالكیت برای آنها میسر نبوده است.

    تفاوت بند 1و 2 فوق در این است كه در بند 1 ملاك ایجاد اعیانی قبل از 1/1/70 می باشد و تارخی معامله اصولاً مورد نظر نیست. هدف این بوده است كه وضعیت ثبتی اعیان املاكی كه تا تاریخ 1/1/70 ایجاد شده و به واسطه موانع قانونی تنظیم سند رسمی برای آنها میسور نبوده است روشن گردد. در حالی كه در قسمت دوم ملاك عمل انجام معامله تا تاریخ 1/1/70 می باشد.

    3 - تعیین تكلیف نسبت به انتقالاتی كه به نحو مشاع صورت گرفته اما تصرف به صورت مفروز می باشد( بند 2 ماده 147)

    4 - تعیین تكلیف نسبت به املاكی كه مالكین عرصه و اعیان از یكدیگر جدا بوده و در مورد معامله اكثراً اعیان ملك می باشد.( بند 3 ماده 147)

    5 - تعیین تكلیف نسبت به اعیان احداث شده در اراضی موقوفه (تبصره 2 ماده 148)

    6 - تعیین تكلیف نسبت به اعیان ایجاد شده در اراضی دولت و شهرداری (تبصره 3 ماده 148)

    7 - تعیین تكلیف نسبت به املاكی كه سابقه ثبت نداشته باشد و متقاضی به عنوان مالك متصرف است ( تبصره 4 ماده 148)

    بنا براین هدف از تصویب این قانون و قوانین قبلی پذیرفتن واقعیتهای خارجی موجود در جامعه و تعیین تكلیف برای انبوهی از خانه ها باغات نسقهای زراعی و ارضی خارج از محدوده شهرها بود كه فاقد سند رسمی بودند و نیز حل مشكلاتی كه دارندگان این قبیل املاك با آن مواجه بودند.چه با اینكه این قبیل مالكین ملكی را خریداری و در آن هزینه هایی نموده و مورد بهره برداری هم قرار می دادند عملاً نمی توانستند از تمام مزایای مالكیت خود استفاده نمایند، چرا كه قانون یا آنها را مالك نمی شناخت و یا تصرفات افرازی آنها را تأیید نمی نمود.

    بررسی مراحل مختلف اجرای قانون

    مبحث اول

    مراحل مقدماتی

    اول-انتشار آگهی

    بر اساس تبصره 2 ماده 7 قانون ادارات ثبت مكلف شدند از تاریخ لاز م الاجرا شدن قانون (14/8/70) حداكثر ظرف مدت سه ماه از طریق رادیوی استان ونشر آگهی در روزنامه كثیر الانتشار محل یا نزدیك به محل و الصاق آگهی در اماكن و مابر عمومی مراتب را به اطلاع مردم برسانند كه ظرف مدت یكسال در خواست خود را به ضمیمه رو نوشت مصدق مدارك تسلیم اداره ثبت محل وقوع ملك نمایند . این مهلت به موجب تبصره 3 قانون تعیین تكلیف پرونده های معترضی ثبتی كه فاقد سابقه بوده و یا اعتراض آنها در مراجع قضایی از بین رفته است مصوب 5/2/73 ،از تاریخ لازم الاجرا شدن آن (10/4/73) به مدت دو سال دیگر تمدید گردید.

    دوم - تسلیم تقاضا

    متقاضی یا قائم مقام قانونی وی باید تقاضانامه را تكمیل نموده و همراه با سایر مدارك و مستندات در فرجه قانونی جدید(دو سال) به اداره ثبت محل تسلیم نماید.

    متقاضی موظف است نشانی دقیق خود را جهت ابلاغ اوراق و دعوت نامه و سایر مكاتبات در تقاضانامه قید و در صورت تغییر نیز نشانی جدید خود را كتباً به ثبت محل اطلاع دهد. ( ماده 5آیین نامه)

    هرگاه اولیای صغار شهدا از تسلیم تقاضا امتناع نمایند نماینده ولایت فقیه دربنیاد شهید انقلاب اسلامی می تواند پس از احراز امتناع و احراز غبطه صغار 45 روز پس از انتقضای مدت مقرر در قانون( دو سال) نسبت به انجام عملیات ثبتی به قائم مقامی از ولی قهری و قمی صغار اقدام به انجام تمهیدات لازم وثبت نماید(ماده 9 قانون)

    تقاضانامه ( به صورت متحد الشكل) و به تعداد كافی از طرف سازمان ثبت اسناد و املاك كشور تهیه و از طریق ادارات كل ثبت استانها در اختیار واحدهای ثبتی قرار می گیرد تا مجاناً به متقاضیان تسلیم گردد.(ماده 3آیین نامه)

    نسبت به درخواستهایی كه طبق مواد 146 و 147 و 148 و 148 مكرر قانون ثبت و ماده 4 قانون متمم قانون ثبت و همچنین مطابق مواد 1 و 2 قانون اصلاح و حذف موادی از قانون ثبت مصوب 65 در موعد مقرر تسلیم شده و منتهای به صدور رأی نگردیده بر طبق این قانون رسیدگی خواهد شد و نیاز به تجدید تقاضا ندارد. ( ماده7 قانون)

    اما اگر در مورد تقاضاهایی كه قبلاً تسلیم شده و به علت عدم حضور متقاضی یا مالك رای منفی صادر گردیده است متقاضی مایل به طرح مجدد در خواست باشد باید نسبت به تقدیم تقاضای مجدد بر طبق مقررات این قانون اقدام نماید ( تبصره 1 ماده 7 قانون)

    سوم-ثبت تقاضا

    كلیه درخواستهای واصله به ترتیب وصول در دفتر اداره 0 دفتر اندیكاتور) ثبت میگردد به علاوه ادارات ثبت مكلفند مراتب را در دو دفتر دیگری كه به این منظور تهیه شده ثبت نموده و یكی از دو دفتر را به اداره كل امور املاك سازمان ثبت ارسال نمایند ( تبصره 3 ماده 7 قانون)

    ادارات ثبت مكلفند شماره و تاریخ ثبت تقاضانامه ها را در دفتر اندیكاتور ذیل تقاضانامه قید و سپس تقاضانامه ها را به ترتیب در نخستین دفتر ثبت تقاضانامه ثبت نمایند. ( ماد 6 آیین نامه)

    متصدی دفتر تقاضانامه مكلف است پس از وصول مدارك به متقاضی رسید بدهد.

    چهارم ثبت در دفتر اوقات

    حسب ماده 11 آیین نامه تقاضاهای واصله به ترتیب شماره و تاریخ ثبت در دفتر اوقات نیز ثبت می شود ثبت در دفتر تعیین اوقات آن هم به ترتیب شماره و تاریخ ثبت به منظور حفظ نوبت در رسیدگی به تقاضاها است تا هر تقاضا كه زودتر به اداره ثبت واصل شده زودتر مورد رسیدگی قرار گیرد..

    قیمت فایل فقط 10,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : تحقیق در مورد شرحی بر مواد 147 و 148 اصلاحی قانون ثبت مصوب 21 , تحقیق در مورد شرحی بر مواد 147 و 148 اصلاحی قانون ثبت مصوب 21 , تحقیق در باره شرحی بر مواد 147 و 148 اصلاحی قانون ثبت مصوب 21 , تحقیق شرحی بر مواد 147 و 148 اصلاحی قانون ثبت مصوب 21 , بررسی شرحی بر مواد 147 و 148 اصلاحی قانون ثبت مصوب 21 , تحقیق و بررسی شرحی بر مواد 147 و 148 اصلاحی قانون


برچسب‌ها: تحقیق,در,مورد,شرحی,بر,مواد,147,و,148,اصلاحی,قانون,ثبت,مصوب,21,
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ساعت ۱۶:۱۹ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم، تعاریف، و نظریه های مهارت زندگی ومهارت حل مسئله

مرکز دانلود فایل نگارا | ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم، تعاریف، و نظریه های مهارت زندگی ومهارت حل مسئله

 براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد

 

 

 

  • مرکز دانلود فایل نگارا | ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم، تعاریف، و نظریه های مهارت زندگی ومهارت حل مسئله

    ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم، تعاریف، و نظریه های مهارت زندگی ومهارت حل مسئله


    ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم، تعاریف، و نظریه های مهارت زندگی ومهارت حل مسئلهدسته:

    علوم انسانی

    بازدید: 2 بار
    فرمت فایل: docx
    حجم فایل: 154 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 61

    ادبیات نظری وپیشینه تحقیق مفاهیم،تعاریف،ونظریه های مهارت زندگی
    ومهارت حل مسئله

    قیمت فایل فقط 19,000 تومان

    خرید

    ادبیات نظری وپیشینه تحقیق مفاهیم،تعاریف،ونظریه
    های مهارت زندگی ومهارت حل مسئله

    • همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه
      APA
    • توضیحات کامل در مورد متغیر
    • رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
    • منبع : 
                     
                 دارد (به
      شیوه APA)
    • نوع فایل: WORD
      و قابل ویرایش با فرمت doc

    قسمتی از توضیحات
    متغیر
    :

    1-2پیش درآمد

    2-2 تعریف مهارت

    2-3 مفهوم وتعریف مهارتهای زندگی

    2-4 نظریه های مربوط به مهارت های زندگی 2-4-1 نظریه یادگیری
    اجتماعی بندورا

    2-4-2 نظریه های شناختی عاطفی

    2-4-3 نظریه عملی متکی بر استدالل

    -2-4-4نظریه رفتار طرح ریزی شده

    2-4-5   نظریه یادگیری شناختی نوین

    -2-4-6نظریه تحقیر خود4

    2-5 تاریخچه آموزش مهارتهای زندگی

    2-6 تاریخچه آموزش مهارتهای زندگی در ایران

    2-7 تعاریف مفاهیم مهارت های زندگی

    2-7-1مهارت خود آگاهی

    2-7-1-1 نظریه های مربوط به مهارت خود آگاهی اهمیت کنش های خود
    محورانه

    خودسازگاری

    تمایل به شناخت سازگار)تنافرشناختی(

    انواع عزت نفس

    عزت نفس باال وواقعی:

    عزت نفس باال وکاذب:

    عزت نفس پایین و واقعی:

    عزت نفس پایین وکاذب:

    فشار گروه:

    2-7-2 مهارت همدلی

    2-7-3 مهارت رابطه موثر)ارتباطات اجتماعی(

    اهمیت ارتباطات اجتماعی

    -1حمایت عاطفی:

    -2حمایت عملی:

    -3حمایت اطالعااتی و راهنماایی:

    -4حس تعلق به گروه:

    2-7-4مهارت روابط بین فردی)ارتباطات بین فردی(

    رفتارهای مشترک در برقراری ارتباط بین فردی

    تبسم:

    2برخورد خوش

    3تماس

    چشمی

    4رفتارهای غیر کالمی:

    2-7-5 مهارت تصمیم گیری

    2-7-6مهارت حل مسئله

    2-7-6-1نظریه های مربوط به حل مسئله رویکرد گشتالت1

    تئوری محرک و پاسخ2

    مدل های خبرپردازی1

    1جهت گیری کلی نسابت باه مسااله:

    2شناسایی کامل مشاکل:

    3ارائه راه حل های مختلف

    4ارزیابی راه حل ها:

    -5اجرای راه حل وبازبینی

    تعریف وفرموله کردن مساله:

    ایجاد راحل های بدیل:

    تصمیم گیری:

    بررساای:

    2-7-7 مهارت تفکر انتقادی

    2-7-8 مهارت تفکر خالق

    زمان:

    تنهایی وخلوت

    تشویق

    محیط محرک:

    رابطه غیر سلطه ای والدین –کودک:

    روش های پرورش کاودک

    فرصت های کسب معلوماات

    اجزای تفکر خالق عبارتند از:

    مراحل تفکر خالق

    موانع تفکر خالق:

    2-7-9 مهارت مقابله با هیجان

    انواع هیجانات واحساسات در کودک

    الف:شادی

    ب

    : عصبانیت:

    پ-غمگینی:

    ت-ترس:

    2-8 مسئله چیست؟

    2-9 تاریخچه مهارت حل مسئله

    2-10 فرایندهای حل مسئله

    -1درک مسئله)تجسم وباز نمایی مسئله(

    -2برنامه ریزی عمال)طراحی یاا نقشاه کشایدن بارای حال مسئله(

    -3انجام عمل)اجرای نقشه(

    -4بازنگری موقعیت)کنترل(

    2-11 انواع مسئله

    2-11-1 حل مسئله هم گرا

    2-11-2 حل مسئله واگرا

    2-12 رویکرد شناختی حل مسئله

    2-13 سالمت عمومی

    2-14 توصیف وتعریف سالمت عمومی

    2-15 اهمیت سالمت

    2-16 دیدگاه های مختلف درباره سالمت عمومی

    2-16-1 دیدگاه زیستی روانی اجتماعی

    2-16-2 دیدگاه فراخنای زندگی)طول عمر(

    2-16-3 مکتب زیست گرایی

    2-16-4 مکتب روان تحلیل گری دیدگاه آلفرد آدلر

    دیدگاه اریک اریکسون

    دیدگاه اریک فروم

    دیدگاه کارل یونگ

    2-16-5 مکتب انسان گرا

    2-16-6 مکتب رفتار گرایی

    2-16-7 مکتب هستی گرایی

    2-16-8 مکتب شناختی

    2-17 تحقیقات انجام شده داخلی وخارجی

    2-17-1 تحقیقات داخلی

    2-17-2 تحقیقات خارجی

    فهرست منابع

    1-2پیش درآمد مهارت توانایی حل مشکالت اارا روی
    انسان،تاثیرااازنده ای

    درایجاد اعتمادبه نفس وکسب آرامش آدمی دارد وباه انساان

    نیرویی ویژه وانگییه ای منااب برای مواجهاه ااازنده باا مشکالت
    هدیه می نماید.

    حل مساله از نرر دانشمندان درباتترین اطخ اعالیاف هاای شناختی
    انسان قراردارد ونیازمناد یا امسامه اعالیتهاای تضصصی وداشتن
    بسیاری از توانمنادیهای شضصایتی اااف.برخی

    مسایل رودر روی آدمای دارای راحال هاای اااده متااثر از تجربیات
    ودانسته های قومای آدمای اااف اماا آن دااته از مسایل که به اادگی
    قابل حل نیستند موید آنند کاه یاااتن راحل درحوزه دانش وتجربه ارد
    نیسف،لذاباید اطالعات جدیدی اراهم آید.مفهوم صحیح مشکل ارایه شود
    وبه مشکل وراه حال مشکل به صورت عمیق نگریساته شاود.ویا اینکاه از
    اطالعاات پیشین درترکیوی تازه ومتنااب باموقعیف جدید بهره گراتاه
    شود.)دریر وهمکاران1،.)2005

     مسایل ومشاکالت بسایاری در زنادگی انساان وجاود دارد کاه
    نیازمند تالش برای کنار آمد با آن وحل آنهااف.زندگی بدون مشکل
    وااترر وجود ندارد ودر واق آنده در شکل ااضتی یااا مشکالت زندگی
    تجربه مای شاود،وهره واقعای ومنطقای زنادگی ااف.وجود مشکل در
    زندگی امری طویعای اااف.هنر زنادگی در توانایی ومهارت درحل مشکالت
    وکنار آمدن با آنهااف.درواق خوشوضتی انسان درآن نیسف کاه باا های
    مشاکل ومسااله ای روبرو نشود بمکه در آن ااف که باه هنگاام
    رویاارویی باا آنها مهارت وتوانایی حل آنها را داشته باشد.

     بع ی از ااراد در مقابال کاووکترین مسااله ومشاکل دواار
    ناراحتی،تنش وپریشاانی مای گردناد وقاادر باه برطارف آن
    نیسااتند.این گونااه ااااراد مسااتعد انااوا آااایب هااای
    روانی،راتاری واجتماعی هستند که با بحران های بسیاراضتی روبرو می
    شوند وتوانایی آن را دارند که با مواقیف آنهااا را پشف ار
    بگذارند.یکی از دتیمی که آنها را توانمند ماای اازد وامکان مواقیف
    را دربحران ها ااراهم مای آورد ایان ااف که از روشاهای صاحیحی ج
    هف حال مسائمه اااتفاده مای کنند.درحالیکه اارادی که به هنگام
    رویاارویی باا مشاکالت دوارپریشانی می شوندااقد این توانایی می
    باشاند.اینگونه ااراد درصورت وجود مشکل خود راضاعیف یاا بای
    کفایاف مای دانند،خود را ارزنش می کنند،بدون تفکروتحمل وعجوتنه
    عمل می کنند ویا ازمشکل ارار می کنند وقادرت تفکار در ماورد راه
    حااال هاااای مناااااب تااار وااااازگارانه تااار را
    ندارند.)دریروهمکاران،.)2005

    2-2 تعریف مهارت مهارت

    یعنی داشتن تواناایی هاای تزم بارای انجاام صاحیح

    کار.ارد ماهر به کسی گفته می شودکه تواناایی انجاام یا کار را به
    شکمی صحیح ودراف داشته باشد.برای اینکه بتوان گفف کسی در کاری
    مهارت دارد تزم ااف کاه دو عممال زماان وخطا نیی در نرر گراته
    شود.به عنوان م ال رانناده مااهر کسی ااف که برای رایدن به مقصد
    حداقل زمان را صرف نموده وکمترین خطا را نیی مرتکب شود.با ی
    تاینیسف مااهر کسای ااف که با آموزش وتمرین می تواند باه راحتای و
    باه نحاو احسن ودر کمترین زماان مطالاب را تایام نمایاد وکمتارین
    اشتواه تاینی را نیی داشته باشد.می توان گفف برای رایدن به مهارت
    درامری هم بایداز دانش کااای در آن امار آگااه بود وهم با تودیل
    وتاداوم آن داناش را باه راتاار وعمال تودیل نمود.پس اصل وااار
    مهارت آموزی آن اااف کاه داناش یاد گراته شده مورد تمرین ومماراف
    قرار گیرد.

    در بحث مهارتهای زندگی آن داته از مهارت ها وتوانایی ها مطرح می
    باشد که آموختن وعمل به آن برای ی زندگی موااق تزم وضروری می
    باشد.با کسب این مهارت ها اارد در زنادگی دوار کمترین مشکالت شده
    ومی تواند به راحتای باا دیگاران ارتواط برقرار کرده ودر حداقل
    زماان مساایل خاود را حال کرده وتصمیمات منااب را اتضا
    نماید.)طارمیان ،.)1378

    2-3 مفهوم وتعریف مهارتهای زندگی

    مهارت های زندگی مهارتهاای اجتمااعی هساتند کاه کودکاان ونوجوانان
    باید آن ها را یاد بگیرند تا بتوانند در مورد خود وانسانهای دیگار
    وکال اجتماا بطاور ماوثر ،شایساته ومطمئن عمل نمایند.)نی
    پرور،.)1381

    طارمیان وهمکاارانش در مقالاه ای مهاارت هاای زنادگی را مجموعه ای
    از توانایی هایی کاه زمیناه ااازگاری وراتاار ومفید را اراهم می
    آورند،تعریف کردند.آن ها معتقدند این توانایی ها ارد را قادر مای
    ااازدتا مسائولیف نقاش هاای اجتماااعی خااود را بنذیرنااد وباادون
    لطمااه زدن بااه خااود ودیگران،خوااته ها،انترارات ومشکالت
    روزاناه خاود نماوده وبه ویژه در روابط بین اردی به شکل موثری عمل
    نمایند.

    )موریس ایی.الیار از دانشگاه راتگرز امریکا ومولف کتااب «تصمیم
    گیری های اجتماعی ورشد مهارتهای زندگی»مفهوم عام از مهارت زندگی
    می دهدو می گوید مهارت زندگی یعنی ایجاد روابااط بااین اااردی
    منااااب وموثر،انجااام اعالیتهااای اجتماعی،انجام تصمیم گیری صحیح
    وحل تعارض ها وکشمکش هاا

    13

    بدون توال به اعمالی که به خود ودیگران صادمه زناد.)نی
    پرور،.)1381

    مواسه بریتانیایی تاکاد1تعریف دیگری از مهارت های
    زندگی را به شکل زیرارایه می دهد مهارتهای شضصیتی واجتماعی کاه
    کودکاان ونوجواناان بایاد

    آنها را یاد بگیرندتا بتوانند در ماورد خاود وانساانهای دیگاار
    وکاال اجتمااا بااه طااور موثروشایسااته ومطماائن عماال
    نمایند.دهستانی مهارتهای زندگی را مجموعه ای از مهارتها وشایستگی
    های اردی وگروهای مای داندکاه اااراد را بارای زیستن در این هیاره
    توانمند می اازد.همیمان با یاادگیری تسمط وااتمرار در این مهارت
    ها،ارد عالوه بار راایدن باه آرامش وتعادل در زندگی اردی
    واجتماعی،به ایفاای نقاش در زندگی خود می پردازد وبا مسئولیف
    پذیری وپااضگویی منااب به نیازهای ااردی واجتمااعی زنادگی انساان
    امروز،الگاوی متفاوتی از زندگی یا انساان آگاه،آزاد،مسائولیف
    پاذیرو تجربه گرا را به نمایش می گذارد.

    2-4 نظریه های مربوط به مهارت های زندگی 2-4-1
    نظریه یادگیری اجتماعی بندورا

    پایه مطالوی گه در آموزش مهارت های زندگی به کاار بارده می
    شوداطالعاتی ااف که از نحوه یادگیری کودکان ونوجوانان از طریااق
    مشاااهده راتاااردیگران وپیاماادهای آن بداااف ماای آیاادودر
    واقاا موتناای باار نرریااه یااادگیری اجتماااعی
    بندورا)1997(2می باشد.در مکتب راتار گرایی رادیکال
    بارای پیش بینی وکنترل راتار،به حاتت هنی نقاش تعیاین کنناده
    راتار داده نشده ولذا در اعالیف های عممای بارای تغییار راتار
    ارد،بیشتر تغییر در عوامل محیطی هدف بوده ااف ناه حاااتت هناای
    وارایناادهای شااناختی.راتار گرایااان شااناختی وطراداران نرریه
    یادگیری اجتماعی مانند ماهونی3 وآرنکوف4
    )1987(وبناادورا))1977 معتقااد هسااتند کااه در اعالیااف هااای
    درمانی احسار وادراک وتفکر ارد نیی باید تجییاه وتحمیال گردد.در
    نرریه یادگیری اجتماعی ارضی برای ایان اااف کاه عوامل محیطی
    وارایندهای درونی مشترک راتار ارد را کنترل می کند.این نرریه هم
    به کنترل بی وون ووارای محیطای کاه مورد تایید راتار گرایان ااف
    ایراد می گیردوهم به اراده کامال آزادخارج از قید وشرط عوامل
    محیطی که مورد اعتقااد انساااان گرایاااان و روانشناااااان
    شاااناخف گااارا مااای باشد.روانشنااان نرریه یادگیری اجتماعی مای
    گویناد مردم به مشاهده محیط اجتماعی می پردازناد.اطالعات تزم را
    کساب می کنند.انتراراتی برای خود می اازندوبعد داف به انتضاب می
    زنندتا پاداش محیطی را به حداک ربراانند.از ینامدهای نا مطموب
    اجتناب می کنندودر ضمن احسار رضاایف خااطر مای نمایند.این
    روانشنااان انسان را عنصری اعال می دانندکااه به حل مسائمه مای
    پردازد،هوشامند اااف ودارای اختیاارات وصاحب کنترل درونی ااف اما
    درعین حاال باه موقعیاف هاای محیطی نیی حسار ااف واز آنه تاثیر می
    پذیرد)ایف،) 1372

    قیمت فایل فقط 19,000 تومان

    خرید

    برچسب ها :
    ادبیات نظری وپیشینه تحقیق مفاهیم، تعاریف، ونظریه های مهارت
    زندگی ومهارت حل مسئله
    ,
    ادبیات نظری مفاهیم، تعاریف، ونظریه های مهارت زندگی ومهارت حل
    مسئله
    ,
    ادبیات نظری مهارت زندگی ومهارت حل مسئله
    ,
    ادبیات نظری
    ,
    پیشینه تحقیق
    ,
    مفاهیم
    ,
    تعاریف
    ,
    نظریه های مهارت زندگی
    ,
    مهارت حل مسئله


برچسب‌ها: ادبیات,نظری,و,پیشینه,تحقیق,مفاهیم،,تعاریف،,و,نظریه,های,مهارت,زندگی,ومهارت,حل,مسئله,
+ نوشته شده در یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ساعت ۰۴:۴۵ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره سبک های فرزند پروری

مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره سبک های فرزند پروری

 براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد

 

 

 

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره سبک های فرزند پروری
    مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره سبک های فرزند پروریدسته: روانشناسی و علوم تربیتی
    بازدید: 4 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 69 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 33

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره سبک های فرزند پروری منابع فارسی و انگلیسی دارد ارجاع و پاورقی استاندارد دارد رفرنس دهی استاندارد دارد کاملترین در سطح اینترنت، دارای تحقیقات انجام شده در ضمینه تحقیق گارانتی بازگشت وجه دارد word

    قیمت فایل فقط 15,000 تومان

    خرید

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره سبک های فرزند پروری

    خصوصیات محصول:

    • منابع فارسی و انگلیسی دارد.
    • ارجاع و پاورقی استاندارد دارد.
    • رفرنس دهی استاندارد دارد.
    • کاملترین در سطح اینترنت، دارای تحقیقات انجام شده در ضمینه تحقیق
    • گارانتی بازگشت وجه دارد.

    فرمت : doc

    تعداد صفحات : 33

    بخشی از متن :

    سبک های فرزند پروری

    خانواده نخستین پایگاهی است که پیوند بین فرزند و محیط را به وجود می آورد. کودك در خانواده پندارهای اولیه را درباره جهان فرا می گیرد، از لحاظ جسمی و ذهنی رشد می یابد، شیوه های سخن گفتن را می آموزد، هنجارهای اساسی رفتار را یاد می گیرد و سرانجام نگرش ها، اخلاق و روحیاتش شکل می گیرد و به عبارتی اختصاصی می شود .( (اقلیدس؛ نقل از حسینی نسب و همکاران، 1383 رفتار هر عضو خانواده بر رفتار دیگر اعضاء تاثیر دارد و سیستم خانواده یک سیستم پویا است و دائماً با رویدادهای تازه، تغییرات رشدی اعضای خانواده و تغییرات اجتماعی سازگار می شود. اما علی رغم این تغییرات می توان ویژگی های باثباتی را در عملکرد خانواده ها یافت که نحوه رفتار والدین با فرزندان را با یکدیگر تعیین می کنند.

    تقریباً همه والدین از این که همه فرزندان شان چگونه باشند، یک تصویر آرمانی می سازند و برای سوق دادن فرزند به سوی این هدف (تصویر آرمانی) روش های زیادی را مورد آزمایش قرار می دهند فرزندان خود را تشویق یا تنبیه می کنند، برای آن ها سرمشق و الگو ارائه می دهند، انتظارات و باورهای خودشان را توضیح می دهند و سعی می کنند فرزندان شان را به مراکز آموزشی و تربیتی خاصی بسپارند و برای آن ها دوستانی انتخاب کنند که با اهداف و ارزش های آن ها هماهنگ باشند(بخشانی، 1389 ). امروزه نوجوانان و جوانان به الگوهای رفتاری مناسب در جمعیت .( احراز شخصیت و برگزیدن صفات لازم برای تعالی و موفقیت پیش از پیش نیاز دارند (نجفی، 1381 رابطه والدین با نوجوانان یا شیوه های فرزند پروری در گذر از اعمالی است که اهداف گوناگونی را در بردارد. تربیت اخلاقی و روانی، شناسایی، رشد و پیشرفت استعدادهای فرزندان، آموزش مهارت ها، آشنا کردن با قوانین و هنجارهای جامعه از دید والدین از جمله این اهداف می باشند. پارنسنزنید دو کارکرد اساسی یعنی اجتماعی کردن و شکوفایی شخصیت فرزند را برای خانواده در نظر می گیرد (عزازی، 1376 ). با نگاه گسترده به نقش آموزش و پرورش به عنوان عاملی در فعلیت بخشیدن به امکانات بالقوه و ذاتی افراد، انتقال اندوخته تجارب گذشتگان، ارائه ارزش های مطلوب، ایجاد مهارت های لازم در افراد برای زندگی و بالاخره تسهیل سیر حرکت وجودی آدمی به سوی کمال و قرب الی الله، اهمیت این نهاد اجتماعی را پیش از پیش نشان می دهد(صافی، ١٣٨٠ ). از آنجایی که دانش آموزان به طور کلی سرمایه های انسانی و توان بالقوه جامعه هستند هر نظام آموزشی برای ترسیم دورنمای روشنی از حیات اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی خود و جامعه اش باید بر این نیروی

    انسانی تمرکز کرده و شرایط لازم برای رشد و بالندگی همه جانبه آن ها را فراهم نماید تا در آینده شاهد بهره وری بهینه از این سرمایه گذاری ها باشد (پاشایی، 1387 ). بنابراین برای رسیدن به چشم انداز و اهداف آموزش و پرورش که فعلیت بخشیدن به امکانات بالقوه و ذاتی افراد، انتقال اندوخته تجارب گذشتگان، ارائه ارزش های مطلوب، ایجاد مهارت های لازم در افراد برای زندگی و بالاخره تسهیل سیر حرکت وجودی آدمی به سوی کمال و قرب الی الله است (صافی، 1380 ). باید تدابیری اتخاذ شود تا در این راستا بتوان شرایطی ایجاد کرد این اهداف تحقق یابد. در این بین مشاوران با توجه به نقش و جایگاه ویژه ای که در بین دانش آموزان دارند می توانند با برخورداری از مهارت های ارتباطی که از مهمترین ابزارهای برقرای رابطه می باشد گامی موثر در این جهت بردارند.(کریمی، 1389 ).

    هر خانواده « زندگی بخش » به معنی (Pario) اصطلاح فرزند پروری از ریشه پریو سبک های فرزند گرفته شده است. شیوه های خاصی را در تربیت فردی و اجتماعی فرزندان خویش بکار می گیرد. این شیوه ها که سبک های فرزند پروری نامیده می شود متاثر از عوامل مختلفی از جمله عوامل فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و ... می باشد .(هاردی و همکاران، 1993) سبک فرزند پروری مجموعه ای از نگرش های والدین نسبت به فرزندان است که منجر به ایجاد جو هیجانی می شود که در آن جو رفتارهای والدین بروز می نماید. این رفتارها هم دربرگیرنده رفتارهای مشخص (رفتارهایی که در جهت هدف والدین است) که از طریق آن رفتارها، والدین به وظایف والدینی شان عمل می کنند (اشاره به رفتارهای فرزند پروری دارد) و رفتارهای غیر مرتبط با هدف های والدینی است که شامل ژست ها، تغییر در تن صدا یا بیان هیجان های غیر ارادی می باشد. در واقع فرزند پروری فعالیتی پیچیده و دربرگیرنده رفتارهای خاصی است که .( فرزند را تحت تاثیر قرار می دهد (دارلینگ و استنبرگ، 1993 ؛ به نقل از اسلمی، 1385 ،به نقل از رستمی، 1390

    در زمینه سبک های فرزند پروری نظریات متعددی ارائه کرده اند. سایموندز ( 1939 ) این ابعاد را پذیرش، طرد و مسلط، مطیع دانسته است و شفر ( 1959 ) عشق، خصومت و اختیار، کنترل را از ابعاد سبک های فرزند پروری دانسته اند (به نقل از اسلمی، 1385 ). در ادامه برخی از نظریات عمده در زمینه فرزند پروری مورد بررسی قرار گرفته اند.

    قیمت فایل فقط 15,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره سبک های فرزند پروری , مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبک های فرزند پروری , مبانی نظری و پیشینه تحقیق , سبک های فرزند پروری , پیشینه تحقیق سبک های فرزند پروری , مبانی نظری سبک های فرزند پروری , تاریخچه سبک های فرزند پروری , تعریف سبک های فرزند پروری


برچسب‌ها: مبانی,نظری,و,پیشینه,تحقیق,درباره,سبک,های,فرزند,پروری,
+ نوشته شده در سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ساعت ۰۹:۱۸ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

پاورپوینت تحقیق بررسی معبد بوروبودور

مرکز دانلود فایل نگارا | پاورپوینت تحقیق بررسی معبد بوروبودور

 براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد

 

 

 


برچسب‌ها: پاورپوینت,تحقیق,بررسی,معبد,بوروبودور,
+ نوشته شده در چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ساعت ۱۶:۱۱ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

دانلود تحقیق ابر رسانا

مرکز دانلود فایل نگارا | دانلود تحقیق ابر رسانا

 براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد

 

 

 

  • مرکز دانلود فایل نگارا | دانلود تحقیق ابر رسانا

    دانلود تحقیق ابر رسانا


    دانلود تحقیق ابر رسانادسته: برق
    بازدید: 13 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 110 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 12

    از اوایل دههً هفتاد مفهوم ذخیره سازی انرژی الکتریکی به شکل
    مغناطیسی مورد توجه قرار گرفت با ظهور تکنولژی ابر رسانایی،
    کاربردهای گوناگونی برای این پدیده فیزیکی مطرح شد از معروف ترین
    این کاربردها می توان به SMES اشاره کرد در SMES انرژی در یک سیم
    پیج با اندوکتاس بزرگ که از ابر رسانا ساخته شده است، ذخیره می
    شود ویژگی ابر رسانا یی سیم پیچ موجب می شود ک

    قیمت فایل فقط 5,000 تومان

    خرید

    مقدمه:
    در چند دهه ی اخیر سیستم های ذخیره ساز انرژی با انگیزه های
    متفاوتی به منظور بهبود عملکرد سیستم قدرت، مورد توجه قرار گرفته
    اند.بطورمعمول در سیستم قدرت بین قدرتهای الکتریکی تولیدی و مصرفی
    تعادل لحظه ای برقرار است و هیچگونه ذخیره انرژی در آن صورت نمی
    گیرد .بنابراین لازم است میزان تولید شبکه، منحنی  مصرف
    منطقه را تغقیب کند. واضح است بهره برداری از سیستم بدین طریق، با
    توجه به شکل متعارف منحنی مصرف غیر اقتصادی است.

    استفاده از ذخیره ساری های انرژی با ظرفیت بالا به منظور
    تراز ساری منحنی مصرف و افزایش ضریب بار، از اولین کاربردهای
    ذخیره انرژی در سیستم قدرت در جهت بهره برداری اقتصادی می
    باشد.

    علاوه بر این،اغتشاشهای مختلف در شبکه ( تغییرات ناگهانی
    بار، قطع و وصل خطوط انتقال،…) خارج شدن سیستم از نقطه تعادل را
    به دنبال دارد. در این شرایط ابتدا از محل انرژی جنبشی محور
    ژنراتورهای سنکرون انرژی برداشت می شود، سپس حلقه های کنترل سیستم
    فعال شده و تعادل را بر قرار می سازند. این روند، نوسان متغیرهای
    مختلف مانند فرکانس، توان الکتریکی روی خطوط و…را موجب می شود
    که مشکلات مختلفی را در بهره برداری از سیستم قدرت به دنبال دارد.
    هر گاه در سیستم مقداری انرژی ذخیره شده باشد،با مبادله سریع آن
    با شبکه در مواقع مورد نیاز به حد قابل توجهی می توان مشکلات فوق
    را کاهش داد.به عبارت دیگر، ذخیره ساز انرژی را می توان  در
    بهبود عملکرد دینامیکی سیستم نیز بکار برد.

    از اوایل دههً هفتاد مفهوم ذخیره سازی انرژی الکتریکی به
    شکل مغناطیسی مورد توجه قرار گرفت. با ظهور تکنولژی ابر رسانایی،
    کاربردهای گوناگونی برای این پدیده فیزیکی مطرح شد. از معروف ترین
    این کاربردها می توان به SMES اشاره  کرد. در SMES انرژی در
    یک سیم پیج با اندوکتاس بزرگ که از ابر رسانا ساخته شده است،
    ذخیره می شود. ویژگی ابر رسانا یی سیم پیچ موجب می شود که راندمان
    رفت و برگشت فرایند ذخیره انرژی بالا و در حدود  95% باشد.
    ویژگی راندمان بالای SMES آن را از سایر تکنیکهای ذخیره انرژی
    متمایز می کند. همچنین از آنجایی که در این تکنیک انرژی از صورت
    الکتریکی به صورت مغناطیسی و یا بر عکس تبدیل می شود، SMES دارای
    پاسخ دینامیکی سریع می باشد. بناراین می تواند در جهت بهبود
    عملکرد دینامیکی
    نیز بکار رود. معمولا واحدهای ابر رسانایی ذخیره سازی انرژی را به
    دو گونه ظرفیت بالا( MWh 500    ( جهت ترا سازی
    منحنی مصرف، و ظرفیت پایین (چندین مگا ژول) به منظور افزایش
    میرایی نوسانات و بهبود پایداری سیستم می سازند.

    بطور خلاصه مهم ترین قابلیت  SMESجدا سازی و استقلال
    تولید از مصرف است که این امر مزایای متعددی از قبیل بهره برداری
    اقتصادی، بهبود عملکرد دینامیکی و کاهش آلودگی را به دنبال
    دارد.

    ابررسانایی:
    در سال 1908 وقتی كمرلینگ اونز هلندی در دانشگاه لیدن موفق به
    تولید هلیوم مایع گردید حاصل شد كه با استفاده از آن توانست به
    درجه حرارت حدود یك درجه كلوین برسد.

    قیمت فایل فقط 5,000 تومان

    خرید

    برچسب ها :
    ابر رسانا
    ,
    دانلود تحقیق ابر رسانا
    ,
    ابررسانایی
    ,
    ذخیره سازی انرژی الکتریکی


برچسب‌ها: دانلود,تحقیق,ابر,رسانا,
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ساعت ۱۹:۳۶ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

دانلود تحقیق ابداع كلیدهای جیوه ای

دانلود تحقیق ابداع كلیدهای جیوه ای

 براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد

 

 

 

  • دانلود تحقیق ابداع كلیدهای جیوه ای
    دانلود تحقیق ابداع كلیدهای جیوه ایدسته: برق
    بازدید: 3 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 110 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 81

    ابداع كلیدهای جیوه ای فشار قوی در پنجاه سال قبل مسیر توسعه تكنولوژی انتقال HVDC را هموار كرد تا سال 1945، اولین لینك DC تجاری با موفقیت بكار گرفته شده بود و نمونه های بزرگتری در حال تولید بود موقعیت تكنولوژی جدید موجب گردید كه تحقیقات و تلاشها به سمت ساخت كلیدهای نیمه هادی پیش رود و تا اواسط دهه 60

    قیمت فایل فقط 8,000 تومان

    خرید

    مقدمه:

    ابداع كلیدهای جیوه ای فشار قوی در پنجاه سال قبل مسیر توسعه تكنولوژی انتقال HVDC را هموار كرد. تا سال 1945، اولین لینك DC تجاری با موفقیت بكار گرفته شده بود و نمونه های بزرگتری در حال تولید بود. موقعیت تكنولوژی جدید موجب گردید كه تحقیقات و تلاشها به سمت ساخت كلیدهای نیمه هادی پیش رود و تا اواسط دهه 60، این كلیدها جایگزین كلیدهای قوس جیوه ی شدند. بعد تاریخی و پیشرفت های فنی تكنولوژی HVDC بطور مفصل در مراجع بیان گردیده است. پیشرفت های قال توجه در بهبود قابلیت اطمینان و ظرفیت كلیدهای تایریستوری موجب كاهش هزینه مبدل ها در مسافت‌های انتقال و در نتیجه افزایش قدرت رقابت طرح های DC شده است.

    در هر حال عدم امكان خاموش كردن تایریستورها محدودیت مهمی در ملاحظات مربوط به توان راكتیو و كنترل آن پدید می آورد. این محدودیت موجب ظهور تجهیزات الكترونیك قدرت با قابلیت های كنترلی بیشتر شده است برای نمونه IGBT , GTO، اما تا لحظه نوشتن این مطالب، هیچكدام از این دو بدلیل ظرفیت مورد نیاز، نتوانسته اند رقیب تایریستور در طرح های HVDC با ظرفیت زیاد شود. از طرف دیگر ظرفیت این تجهیزات جدید امكان توسعه تكنولوژی فراهم آورده FACTS را- موضوع این كتاب- به منظور مقابله با مشكلات خاص موجود و با هزینه ای كمتر از هزینه HVDC فراهم آورده است.

    طرح مباحث مربوط به انتقال DC در این كتاب متناقض به نظر می رسد زیرا اغلب  FACTS , HVDC در تكنولوژی رقیب محسوب می شوند. مشكل به تغییر نادرست از كلمه «انتقال» بر می گردد. انتقال معمولا بیانگر مسافت طولانی است در صورتیكه بخش بزرگی از لینك های DC موجود، اتصالات میانب با مسافت صفر هستند. امروز، مرزهای بین ادوات HVDC , FACTS، به نوع تجهیزات حالت جامد (تجهیزات حالت جامدی كه در حال حاضر در HVDC بكار می روند، محدود به یكسوكننده های كنترل شده سیلیكونی می باشند) و ظرفیت طرح ارتباط دارد. بهرحال با بهبود ظرفیت و توانائی های تجهیزات جدید استفاده خواهد شد و در        FACTS سعی خواهد شد كه كنترل توان بصورت مستقیم تری انجام شود مثلا با توسعه اتصال دهنده توان میانی آسنكرون، یعنی لینك HVDC پشت پشت. از این رو می توان لینك پشت به پشت را نیز جزء ادوات FACTS به حساب آورد و این فصل در مورد همین كاربرد HVDC است.

    معرفی شبكه های HVDC , AC و تكنولوژی انتقال DC با ولتاژ بالا (HVDC)

    اتصال سیستم های AC با لینك DC:

    در مسافت های كمتر از مسافت break-even  باری اتصال در سیستم یا ناحیه مستقل استفاده از انتقال توان بصورت AC ترجیح داده می شود. برای این منظور باید برخی ملاحظات ضروری را كه برخی از آنها در زیر آورده شده است رعایت كرد.

    لینك باید ظرفیت كافی برای برقراری عبور توان در مقادیر موردنظر را داشته باشد و پس از وقوع اغتشاش سریعا به وضعیت قبل از اغتشاش باز گردد. وجود یا ساخت مراكز دیسپاچینگ با امكانات مخابراتی قابل اعتماد سریع. هر كدام از سیستمها باید قابلیت حفظ و كنترل فركانس عادی را داشته باشد و از همین دو بایستی بتواند ذخیره چرخان بلند مدت و كوتاه مدت كافی فراهم آورد. معمولا در اكثر كشورها نواحی جداگانه با كمبود توان مواجه می شوند بویژه در زمان اوج مصرف كه فركانس شبكه بسیار پایین می ماند (حفظ ذخیره چرخان ممكن نیست). در چنین مواردی اتصال ناحیه های بوسیله اتصال میانی به صورت سنگرون بسیار مشكل است. برای اتصال میانی آسنكرون، دو انتخاب وجود داردك یكی بوسیله انتقال HVDC و دیگری بوسیله یك پست پشت به پشت HVDC. انتخاب اول یعنی انتقال HVDC زمانی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است كه فاصله طولانی و مقدار انرژی تبادلی زیاد باشد. در حالتی كه بخواهیم توان اضافی یك ناحیه را برای مدت كوتاهی به ناحیه دیگر انتقال دهیم و همچنین برای تقویت هر كدام از سیستم ها در مواقع اضطراری، HVDC 1شت به پشت انتخاب مناسب تری است.

    مبدل HVDC:

    برای تطابق لحظه ای ولتاژهای طرف AC , DC در فرآیند تبدیل (شكل 3-1)، باید امپرانس سری كافی در طرف AC , DC مبدل قرار داده شود. با روش پیشین، اغلب تبدیل منبع ولتاژ حاصل می گرددو تغییر جریان DC بوسیله كنترل تایریستور امكان پذیر است اگر راكتور هموار كنند بزرگی در طرف DC قرار داده شود، فقط پالس های جریان مستقیم ثابت از تجهیزات كلیدزنی عبور كرده  و به سیم پیچ های ثانویه ترانسفورماتور می رود. پس از آن، این پالس های جریان مطابق با نسبت تبدیل و اتصال ترانسفورماتور، به طرف اولیه انتقال داده شده و به این ترتیب یك مبدل جریان با امكان تنظیم ولتاژ مستقیم بوسیله كنترل تایریستور حاصل می شود. تبدیل ولتاژ در مبدل هی قوس جیوه بكار گرفته نشد زیرا حذف اغتشاش های تولید شده ناشی از قوس معكوس ناممكن بود.

    قیمت فایل فقط 8,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : ابداع كلیدهای جیوه ای , كلیدهای جیوه ای فشار قوی , توسعه تكنولوژی انتقال HVDC , تبدیل ولتاژ ACDC , كنترل سیستم HVDC , كنترل آتش كلید , آرایش های HVDC , تحلیل سیستم قدرت دارای مبدل های HVDC , خط ارتباطی دو قطبی HVDC , اجزای سیستم انتقال HVDC


برچسب‌ها: دانلود,تحقیق,ابداع,كلیدهای,جیوه,ای,
+ نوشته شده در پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ساعت ۱۲:۳۹ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

پایه های نظری و پیشنه تحقیق میزان اضطراب دانشجویان در ایام امتحانات

پایه های نظری و پیشنه تحقیق میزان اضطراب دانشجویان در ایام امتحانات

 براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد

 

 

 

  • پایه های نظری و پیشنه تحقیق میزان اضطراب دانشجویان در ایام امتحانات
    پایه های نظری و پیشنه تحقیق میزان اضطراب دانشجویان در ایام امتحانات دسته: سایر رشته ها
    بازدید: 190 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 36 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 53

    پایه های نظری و پیشنه تحقیق میزان اضطراب دانشجویان پسر قبل از امتحانات و در ایام امتحانات بصورت فایل ورد و قابل ویرایش در 53 صفحه

    قیمت فایل فقط 15,000 تومان

    خرید

    جامعه امروز با یك تغییر سریع به جلو می‌رود و عدم انطباق با تغییرات آن، موجب عدم سازگاری انسان‌ها می‌شود. برای انطباق دادن خود با محیط، باید هم محیط و هم خود شناخته شود. احتیاجات و نیازهای افراد به دقت مورد كنكاش قرار گیرند، اگر این تحولات را وارد جریان دانش كنیم باید آموزشگاه، مدرسه و دانشگاه این تغییرات را در نظر بگیرند. یكی از موضوعاتی كه امروزه در روان‌شناسی به طور گسترده مطالعه می‌شود، نقش هیجانات و عواطف است. اضطراب می‌تواند عملكرد فرد را به شدت تحت تأثیر قرار دهد. بنابراین درك اضطراب، روند و تأثیرات آن ضروری است.

    قیمت فایل فقط 15,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : میزان اضطراب دانشجویان , میزان اضطراب دانشجویان پسر در ایام امتحانات , میزان اضطراب دانشجویان پسر قبل از امتحانات


برچسب‌ها: پایه,های,نظری,و,پیشنه,تحقیق,میزان,اضطراب,دانشجویان,در,ایام,امتحانات,
+ نوشته شده در جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۶ساعت ۱۸:۲۲ توسط سامان سم دسته : نظر(0)

تحقیق در مورد سو مصرف مواد مخدر

تحقیق در مورد سو مصرف مواد مخدر

 براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد

 

 

 


برچسب‌ها: تحقیق,در,مورد,سو,مصرف,مواد,مخدر,
+ نوشته شده در چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ساعت ۱۱:۳۹ توسط سامان سم دسته : نظر(0)